Otrzymuj bieżące wiadomości.

Podaj swój e-mail, by otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

nie teraz nie, dziękuję
Moje konto Moje konto
Koszyk jest pusty
Opinie i komentarze
  • Plecaki super wytrzymałe,ładne i w przystępnej cenie. Kupiłam tu już kilka -polecam. Szkoda że już nie ma czterokieszeniowych są najlepsze dla podstawówki.

    jola, 2018-03-12 08:47

  • zamówiłam plecak szkolny dla syna, jest bardzo zadowolony, plecak nawet ładniejszy niż na zdjęciu, dostawa bardzo szybka, reasumując super sklep, polecam wszystkim zakupy tutaj,

    Agnieszka Brodziak, 2017-10-02 19:00

  • Wszystko zgodnie z opisem bardzo dobrej jakości za nie drogie pieniądze. Polecam

    Aurelia Grom, 2017-09-12 16:48

  • Sprzedawca super, towar zgodny z opisem (plecak Starter rewelacja, moje dziecko bardzo zadowolone). Dostawa błyskawiczna, zamówiłam plecak w środę, otrzymałam już w piątek. Profesjonalna obsługa i kontakt z klientem. System informowania klienta o etapie zamówienia perfekcyjny. Szczerze polecam sklep BigStyl.pl wszystkim kupującym.

    Iwona Piech, 2017-09-05 18:44

  • Wszystko OK. POLECAM

    Damian Bąk, 2017-09-04 14:43

  • Towar ( plecak) i ogólnie wszystko super. Polecam.

    Piotr. N., 2017-08-28 20:31

  • Super porządny plecak,szybka przesyłka.Gorąco polecam zakupy w tym sklepie!

    Danuta Begierska, 2017-08-14 16:24

  • Jak zwykle towar niedrogi i wysokiej jakości, wzorowa obsługa, bezproblemowa szybka przesyłka. GORĄCO POLECAM!!!

    Andrzej Frącz, 2017-07-19 14:36

  • Już po raz kolejny dokonałam zakupu w Państwa sklepie, jestem bardzo zadowolona. Plecaki są bardzo funkcjonalne i przystępne cenowo. Polecam!

    Ania, 2017-07-18 18:25

  • Szybka wysyłka, sprzedawca wiarygodny, towar zgodny z opisem

    Anna G., 2017-07-18 07:52

  • Super produkt, rewelacyjny serwis,polecam

     

Szybki kontakt

biuro@bigstyl.pl
Czynne Pn-Pt
9:00-17:00                      Sobota                  8:00-13:00

                  Kontakt telefoniczny:                                                    Tel 505473911

Formularz reklamacyjny

FORMULARZ REKLAMACYJNY NR ………………….

Sporządzony w dniu.....................w związku ze zgłoszeniem reklamacji nr …………….…..

z dnia ……………………..……….....
Imię i nazwisko nabywcy ...........................................................................................................                    e-mail:…………………………………………………………………………..…………………………
Dokładny adres *.............................................................................nr telefonu *........................
Data otrzymania towaru ……………………………....................................................................
nr dowodu zakupu............................................... z dnia ............................................................
Rodzaj towaru .............................................................................typ .........................................
cena .............................. data produkcji ...................... inne cechy............................................
Producent ...........................................................................................

Dokładny opis niezgodności towaru z umową..........................................................................
...................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................

Żądanie nabywcy co do sposobu załatwienia reklamacji:

·         nieodpłatna wymiana na nowy bez zbędnej zwłoki **

·         nieodpłatna naprawa bez zbędnej zwłoki

Jeżeli wymiana lub naprawa nie są możliwe z powodu:

·         naprawa albo wymiana są niemożliwe

·         naprawa albo wymiana nie mogłaby nastąpić w odpowiednim czasie

·         naprawa albo wymiana narażałaby konsumenta na znaczne niedogodności 

to nabywca może żądać:

·         odstąpienie od umowy - zwrot zapłaconej ceny

·         obniżenie zapłaconej ceny o ...............................

 

..............................                                                                                        ..........................

podpis sprzedawcy                                                                                         podpis nabywcy

Decyzja sprzedawcy..........................................................................

Uzasadnienie......................................................................................................................... ..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................

 

.................................                                           ...........................

miejscowość, data,                                              podpis nabywcy

podpis sprzedawcy

..........................................     - pola zaznaczone wypełnia Sprzedający

* Nabywca, który nie chce podać swojego adresu i nr telefonu powinien złożyć oświadczenie stwierdzające, że sam odbierze odpowiedź sprzedawcy i określić w nim termin

**Ewentualne wydłużenie terminu wymaga pisemnego uzasadnienia i powinno być uzgodnione z nabywcą

2. Konsument nie ma obowiązku podawać swoich danych osobowych, jeśli sobie tego nie życzy, może natomiast złożyć oświadczenie, którego przykładowy wzór zamieszczamy poniżej.

 

 

 

OŚWIADCZENIE

Imię i nazwisko nabywcy...................................................................

Nr protokołu reklamacyjnego.......................z dnia............................

Oświadczam, że decyzję w sprawie zgłoszonej reklamacji odbiorę osobiście w terminie do dnia............................................................

 

                                                                     .......................................
                                                                           podpis nabywcy

 

3. Obowiązkiem konsumenta jest udowodnienie, że kupił dany towar właśnie w tym sklepie. Posiadanie paragonu ułatwia sprawę ale równie ważnym dokumentem może być wydruk z karty płatniczej lub wpis do karty stałego klienta.

4. Jeżeli dochodzi do zwrotu pieniędzy za towar niezgodny z umową, konsument otrzymuje kwotę równą zapłaconej, niezależnie od tego czy cena tego towaru od dnia zakupu wzrosła czy została obniżona.